Повернення та обмін
Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону «Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.
Умови повернення для товарів належної якості
Товари, придбані в нашому магазині, підлягають поверненню або обміну відповідно до Закону «Про захист прав споживачів» Терміни повернення та обміну Повернення або обмін товарів можливий протягом 14 днів з моменту отримання покупцем. Умови повернення для товарів належної якості Товар не використовувався та не має слідів експлуатації (подряпин, пошкоджень, забруднень). Відсутні сліди потрапляння рідин у виріб або його упаковку. Товар знаходиться в оригінальному пакуванні та повній комплектації. Умови повернення для товарів неналежної якості Товар неналежної якості має такі недоліки, які роблять його використання за призначенням неможливим. Покупець має право повернути/обміняти своє замовлення як товар неналежної якості, якщо отримав: товар, що вже був у використанні товар з дефектом товар з не повним комплектом товар з пошкодженнями (подряпинами, плямами, деформований). Товар з браком/невірною комплектацією (товар, який Ви не замовляли, або розмір не відповідає замовленому) має бути повернутий нам з оригінальними ярликами та в оригінальній упаковці; Процедура повернення товару належної та неналежної якості: 1. Написати повідомлення в чат на промі або зателефонувати за номером +380 (96) 721-26-12 2. Повідомте № декларації відправленої посилки та № банківської картки для повернення коштів; 3. Після отримання товару протягом трьох робочих днів ми повертаємо Вам гроші або інший товар. Всі послуги перевізників або комісії, переказ коштів проходять за наш рахунок. Обмін і повернення товару здійснюється через Нову пошту 4. Ретельно упакуйте товар та надішліть його на відділення №6 адреса вулиця Героїв АТО, 23, Нововолинськ, Волинська область, 45402 Отримувач Бойко Дарія Сергіївна +380967212612 Умови оплати доставки при поверненні: Зворотню доставку повернення товару належної якості оплачує покупець. При цьому відправка нового товару здійснюється тільки після отримання та огляду товару, що повертається. Зворотню доставку повернення товару неналежної якості з обох сторін оплачує продавець. Повернення коштів здійснюється протягом 3-х днів з моменту, коли продавець забрав товар з відділення Нової пошти.
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.
